Anna Wiksten (Head of Marketing) leder ÅFs centrala marknadsteam med strategiskt och operativt ansvar för content marketing, sponsring, event och sociala medier.
Martin Lindecrantz (Director Talent and Total Rewards) leder ÅFs team inom “Talent and Total Rewards” som ansvarar för att locka, behålla samt utveckla ÅF-medarbetare.
Tillsammans är de med och driver ÅFs employer branding där ÅF under de senaste åren placerat sig i toppen bland företag verksamma i samhällsbyggnadsbranschen – både bland studenter (civil- och högskoleingenjörer) samt yrkesverksamma.
Vi pratar om hur det går till ”bakom kulisserna” när organisationens mål och kultur ska summeras i en varumärkes pay-off, hur man identifierar målgrupper samt når ut till dessa, vikten av efterlevnad i det dagliga m.m.
Ser fram emot att stämma av läget med Anna och Martin lite längre fram för att höra mer om arbetet som påbörjas nu i och med sammanslagningen mellan ÅF och Pöyry.
Klicka här för Itunes Podcaster
Klicka här för Acast
Klicka här för Spotify